Experience developing applications and routines in Java / JavaScript / TypeScriptReact application development experienceDevelopment of Java routines, to
Personal responsable de llevar las órdenes de los clientes, en unas condiciones de consumo óptimas y en unos márgenes de tiempos
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As a Partner Technical Specialist - Territory (PTS-T), your mission is to work with Ecosystem Partners to identify opportunities, and progress technical sales,
Personal responsable de llevar las ordenes de los clientes, en unas condiciones de consumo optimas y en unos margenes de tiempos aceptables.-Experiencia previa
Position Overview The Customer Service Representative (CSR) in a call center is responsible for providing exceptional customer service to callers, handling
Personal responsable de llevar las órdenes de los clientes, en unas condiciones de consumo óptimas y en unos márgenes de tiempos aceptables. Requisitos:
Position Overview: The Customer Service Representative (CSR) in a call center is responsible for providing exceptional customer service to callers, handling
Requisitos: High school diploma or equivalent; some college education may be preferred. Proven experience in a customer service role, preferably in a call
Nombre del Puesto: Customer Service Agent | In English Empresa: Telecom Networks Tu Postulación: Aún no te has postulado. Postúlate o Refiere por
Position Overview: The Customer Service Representative (CSR) in a call center is responsible for providing exceptional customer service to callers, handling
Position Overview: The Customer Service Representative (CSR) in a call center is responsible for providing exceptional customer service to callers, handling
Position Overview The Customer Service Representative (CSR) in a call center is responsible for providing exceptional customer service to callers, handling
Position Overview The Customer Service Representative (CSR) in a call center is responsible for providing exceptional customer service to callers, handling
Personal responsable de llevar las órdenes de los clientes, en unas condiciones de consumo óptimas y en unos márgenes de tiempos aceptables. Requisitos:
Personal responsable de llevar las órdenes de los clientes, en unas condiciones de consumo óptimas y en unos márgenes de tiempos aceptables. Requisitos:
Disponibilidad Inmediata. Oportunidad de crecimiento. Responsable, Honesto, Puntual. Bachiller. Debe tener licencia de conducir, y saber manejar motor.
Disponibilidad Inmediata. Oportunidad de crecimiento. Responsable, Honesto, Puntual. Bachiller. Debe tener licencia de conducir, y saber manejar motor.
Disponibilidad Inmediata. Oportunidad de crecimiento. Responsable, Honesto, Puntual. Bachiller. Debe tener licencia de conducir, y saber manejar motor.
Disponibilidad Inmediata. Oportunidad de crecimiento. Responsable, Honesto, Puntual. Bachiller. Debe tener licencia de conducir, y saber manejar motor.