Descripción de Puesto•Ingeniería de Sistemas, Computación, Técnico en Informática. (Preferiblemente)•Herramientas Agile: JIRA, Miro, Relational Team
¡Por supuesto! Aquí tienes una publicación de empleo para un puesto de Customer Service Agent:¡Únete a nuestro equipo como Customer Service Agent (Agente
**Only CVs in English will be considered**Compensation: RD$225/hr, paid bi-weeklyHiring Bonus: RD$10.000 after 1st monthLocation: On-site in an office in Naco
Position Location: This position willrequire you to work onsite located at Zona Franca, San Isidro, Door1, Dominican Republic. At Continuum Global Solutions,
Empresa: TTEC TTEC A convenir Republica Dominicana, República Dominicana Hoy Postularse ¿No estás seguro? Compártela y obtén beneficios
**Only CVs in English will be considered**?Compensation: $225/hr paid biweeklyLocation: On-site in an office in Naco near Tiradentes Ave.We're looking for an
OBJETIVO DEL PUESTOProporcionar asistencia a los usuarios al tener algún problema al utilizar un producto o servicio, ya sea este el hardware o software de
Responder a las consultas de clientes de forma oportuna y precisa, por teléfono, email o chat.Identificar las necesidades de los clientes y ayudarles a usar
¡Por supuesto! Aquí tienes una publicación de empleo para un puesto de Customer Service Agent:¡Únete a nuestro equipo como Customer Service Agent (Agente
1. Provide exceptional customer support via various channels (phone, email, chat). 2. Address customer inquiries, concerns, and issues in a professional and
**Only CVs in English will be considered**Compensation: $225/hr DOP, paid bi-weeklyLocation: On-site in an office in Naco near Tiradentes Ave.We're looking for
**Only CVs in English will be considered**Compensation: $250/hr DOP, paid bi-weeklyHiring Bonus: $10.000 DOP after 1st monthLocation: On-site in an office in
OBJETIVO DEL PUESTOProporcionar asistencia a los usuarios al tener algún problema al utilizar un producto o servicio, ya sea este el hardware o software de
**Only CVs in English will be considered**Compensation: $225/hr DOP, paid bi-weeklyLocation: On-site in an office in Naco near Tiradentes Ave.We're looking for
OBJETIVO DEL PUESTOProporcionar asistencia a los usuarios al tener algún problema al utilizar un producto o servicio, ya sea este el hardware o software de
Objetivo del Cargo: Responsable de la comunicación con los huéspedes en todos los canales utilizados por la empresa, mejorando cada día la experiencia del
1. Provide exceptional customer support via various channels (phone, email, chat). 2. Address customer inquiries, concerns, and issues in a professional and
Position Location: This position willrequire you to work onsite located at Zona Franca, San Isidro, Door1, Dominican Republic. At Continuum Global Solutions,
Position Location: This position requires to work onsite located at Zona Franca, San Isidro, Door1, Dominican Republic. At Continuum Global Solutions, our
**Only CVs in English will be considered**?Compensation: $225/hr paid biweeklyLocation: On-site in an office in Naco near Tiradentes Ave.We're looking for an